八。十九

Ok, 所以現在我要做到乞求朋友去關心我這一步嗎?
其實這樣算得上朋友嗎?
當我獨自在英國的時候,當我去問你們how are you的時候,有誰會認真面對我和你們的friendship? 所以現在我是太weak, 沒有經歷過任何困難的廢物? 所以你可以自在地嘲諷我? Watch your words plz, nd watch your attitudes. 而且不要講為何人家不明白你的感受,coz u r doing the other way round!

One thought on “八。十九”

  1. 這是在說我嗎? (laugh cry) (胡亂代入lol
    嘜isa那邊都搞到咁? TT 我覺得..
    雖然話大家攤哂出黎講係最直接既解決方法..
    但如果大家唔同意大家講既野, 就只會鬧得更大T^T
    有時候真係唔會達成到共識..
    始終每個人既經歷唔同.. 令大家覺得岩既野都唔同..
    如果大家都做得到退一步當然好..
    雙方都要犧牲一d野去換取一d野..
    但如果大家既讓步會”歪曲”左大家本身既價值觀..
    &彼此都覺得不可接受..咁就放手la..
    既然雙方/ 任何一方都唔願意犧牲, 交易永遠都不成立..
    所以妳說 “都好過死左都唔知嘜事” 嗎? >< laugh cry
    用難過/生氣既時間 去關心你覺得值得關心既人仲好 🙂
    同時令自己變成一個更加值得被關心既人 🙂

Leave a Reply

