九。廿八

(係呢個moment, 突然覺得好似其實世界唔係想像中咁恐怖同危險,坐係costa,最記得係上次都係著牛仔褸,坐同一張枱但坐對面,太陽眼鏡都一樣,記得果日係走西班牙語考試,然後係呢道上網做blog果份assignment,然後邊同慧儀dan web whatsapp,仲影左同一角度既相。

係香港都冇呢種感覺,可能當自己係alone,所有存在主義的東西就會出左黎。足足四個月多了,四個月後的我又會坐係邊道呢?
其實講近啲,一個鐘頭後我又會係邊?

開始戀上這種自己同自己相處既感覺,其實無論去到天涯海角,我還有自己。
一個人的時候,聽什麼音樂,在想什麼,看著什麼,在做什麼,都是自己的。

我開始在想鄰座的西裝骨骨男坐完吃完飲完後會去哪裡,
又去想在右邊對著外面坐的年輕黑髮黑眼眉黑半截裙黑絲襪女子究竟為什麼來火車站的costa,
而今天,我又究竟喝了人生中或者是在英國生活中第幾杯熱朱古力呢?

呀,等我今日買哂野後行下山先。

我決定留下一啖朱古力等saki來的時候才乾掉它。
漸漸地,紫衣女走了,後面的中年男剩下靚靚的空高杯子走了,剛剛有個警察經過了。)

4 thoughts on “九。廿八”

  1. haha isa開始有d村上feel tim XDD
    我都好喜歡自己一個人的時間!
    尤其因為要返工每日可以撥比自己既時間少左好多! t^t
    不過搭車個陣都會望住d路人估下佢地ge生活咁xdd
    好有趣!
    中學的時候作過一篇文叫”眾生相”, 要我地寫公園入面的人
    有種類似這樣的感覺lol

Leave a Reply

