《十年》觀後感︰談未來,卻提供不了寬闊的想像 – The News Lens 關鍵評論網

如果我們無法自省與自我批判,不能通過思考與討論構築願景,只是一味叫着打倒共產黨的口號,那最終我們跟少年軍的分別在哪裡?

Source: 《十年》觀後感︰談未來,卻提供不了寬闊的想像 – The News Lens 關鍵評論網

拿…我未睇呢套戲喇,但我突然覺得一直令我卻步唔去睇係除左地點超級遠(根本上就特登唔上咁多戲院,又專上一D山卡啦地方囉)之外,就係我本身對呢套戲既bias,同作者講既有少許相似,只講到現象、對十年後既想像,但講唔到其實自己想要D咩。即係只有形,沒有意。其實已經一路出現緊呢D壓逼既野喇,都一早預計到喇(97前),有新意既係擺明居馬講政治,但同先前同朋友傾網上媒體既情況類似,只講狀況,唔講解決方法,當然,講到既話一早就唔係咁既世界喇,但狀況,有邊個唔知呢?

Leave a Reply

