文學小說如何建構城市的意義…?

印象英倫:倫敦文學情感地圖

//除了城市發展,研究還旨在了解小說投射於城市的情感。總的來說,約三分二小說段落的情感屬持平中立,餘下的則反映了一定的規律。作為傳統精英富人區,倫敦西部在小說中多與幸福掛勾,反之傳統貧窮的東區則多與恐懼扯上關係。當時絕大部分讀者都來自不識貧窮疾苦的中上層階級,因此小說描寫的社會貧富狀況很大程度建構了這群人的社會認知。//

//Heuser 指,希望他們的情感地圖能啟發其他人,思考文學小說如何建構城市的意義:「究竟小說會窒囿我們的社會認知,還是豐富我們對城市邊界和地理現狀的了解?」這是一個值得思考的問題。//

又黎我最感興趣既符號學,好耐冇接觸過呢D case studies,我地本身遠在香港,香港人崇英,但又唔係鍾意真正既英倫substance,我印象中既英國係傳統gentleman同叛逆相互交流切磋,社會係casual (現今世界既潮流) VS 傳統階級觀念,亳無疑問地,英國文化影響世界太多,特別係佢地既文學,足以令外人了解英國社會狀況,即使唔係親歷其境。其實我覺得英式情感幾「白」,你可能會話,唔係掛,佢地講野有好多hidden msg架喎,而且語言表達採取間接既方式,但我所講既「白」係佢地會用長篇大論同好多好靚既字去修飾語句,代表佢地好重視「表達」呢樣野,重視關係,同重視情,睇下佢地引以為傲既jane austen D小說就知,成篇小說都在「談情」,然後我地先知道,哦,原來果個年代既英國係咁既…media就係咁,影響左我地對社會既認知。

